Calvin Klein za dychę. Markowe lumpeksy w marketach Auchan
Tommy Hilfiger, Guess, Ralph Lauren czy Calvin Klein za dychę albo dwie. W ramach akcji Nowe Życie by Auchan do oferty marketu, na razie testowo, trafiła używana odzież.
Nowe życie by Auchan
Jak czytamy w komunikacie firmy - proejkt Nowe życie by Auchan jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy zainteresowani są odpowiedzialnym użytkowaniem odzieży i kupowaniem markowych, używanych ubrań w dyskontowych cenach.W ramach projektu dostępne są ubrania takich marek jak: Tommy Hilfiger, Guess, Ralph Lauren, Calvin Klein, H&M, Pepe Jeans, Mango, Zara, Nike, Adidas, Abercrombie&Fitch, Jules oraz Massimo Dutti.
Wszystko w cenie od 7 do 35 zł, w zależności od grupy produktów.
– Polscy klienci coraz częściej chcą mieć realny wpływ na środowisko np. poprzez dłuższe użytkowanie produktów, dokonują świadomych wyborów. Możliwość kupienia używanej odzieży znanych i cenionych marek idealnie wpisuje się w ten trend – mówi Radosław Dac, dyrektor Produktów Auchan Retail Polska."Projekt opiera się na zasadach gospodarki obiegu zamkniętego - naprawie, ponownym użyciu i recyklingu i stanowi ważny krok w kontynuowaniu działań Auchan na rzecz zmniejszenia wpływu na środowisko, poprzez ograniczenie zużycia wody oraz zmniejszenie śladu węglowego."
Projekt Nowe Życie by Auchan jest obecnie realizowany pilotażowo w pięciu hipermarketach: Warszawa Jubilerska, Warszawa Wola, Katowice Reńców, Kraków Bronowice i Kraków Bora.
Polska odpowiedź na TK-Maxxa
Jak pisaliśmy w InnPoland, tuż po majówce grupa CCC otworzyła pierwsze sklepy nowej sieci HalfPrice. Są tam oferowane produkty znanych marek w niskich cenach.– Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu – mówi Dariusz Miłek, przewodniczący rady nadzorczej Grupy CCC. Sklepy HalfPrice mają przejmować przestrzeń handlową zwolnioną po restrukturyzacji sieci CCC, której sklepów jest teraz mniej, mają mniejszą powierzchnię i coraz bardziej przenoszą się do digitalu.