Kerfuś stał się królem memów. Jednak to reakcja InPostu przebiła wszystko
- eRobot Kerfuś, który pojawił się w sklepach sieci Carrefour, stał się bohaterem wielu memów i grafik
- Niedawno pojawiły się również bardziej erotyczne treści związane z Kerfusiem
- Na te ostatnie zareagował InPost, "tworząc" Paczkusia
Memy z Kerfusiem – wersja InPostu
W internecie pojawia się coraz więcej treści związanych eRobotem Kerfusiem, który stał się bardzo popularny w social mediach. Zaczęto tworzyć również takie grafiki i wpisy, które nawiązują do Kerfusia w sposób erotyczny. Na te ostatnie zareagował InPost, publikując na swoim Facebooku Paczkusia.
– Pamiętaj, aby skrytkę zamykać delikatnie. W końcu Paczkuś to Twój BFF (′ꈍωꈍ‵) – czytamy w poście.
Grafika bardzo sposobała się internautom, która nie kryła zachwytu w komentarzach pod postem firmy kurierskiej.
– *Kerfuś lubi to!*
– Osoba lub osoby, które to popełniły – jesteście mistrzami. Na czasie i w punkt! – Potrzebuję pluszowego Paczkusia.
– No raczej! Uwielbiam tego bota, ma fajne teksty i sympatyczną aparycję, wyszedł Wam bardzo.
Czytaj także: Efektywna, czyli jaka? Eksperci o komunikacji i promocji marki w social media
eRobot w Carrefourze
O tym, jak Kerfuś pojawił się w Carrefourze, pisaliśmy w innym artykule w INNPoland. Firma razem ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo stworzyła eRobota, aby wchodził w interakcje z klientami oraz uprzyjemniał im zakupy. Modele pojawiły się najpierw w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie.
Sylwester Mroczek, manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska, w rozmowie z Media 2 wypowiedział się na temat Kerfusia.
Nowe interaktywne eRoboty "Kerfuś" to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami.
Urządzenia oferują również zakup produktów sygnowanych logiem Pepsi oraz Carrefoura. Obecnie roboty samojezdne mogą być też wykorzystane do nawigacji po sklepie oraz przeprowadzania ankiet i badań konsumenckich dotyczących asortymentu sklepu. Będą również mogły określać jego dostępność. W rozmowie z Media 2 kierownik ds. Klientów Sieciowych w PepsiCo Polska Mariusz Janiec wyjaśnił, jaki był cel stworzenia Kerfusia.
Chcemy, by doświadczenia zakupowe konsumentów naszych produktów były coraz ciekawsze i wywoływały uśmiech na twarzach konsumentów.
– Kerfuś to konkretnie model BellaBot firmy Pudu Robotics wyposażony w multimedialne funkcje, takie jak interakcje głosowe Al, czy interakcje za pomocą sygnałów świetlnych – czytamy na portalu vibez.pl.
eRoboty Carrefoura będą pojawiały się w kolejnych sklepach sieci, jeśli spodobają się konsumentom w sklepach wybranych na pilotazowy etap projektu.
Czytaj także: https://innpoland.pl/blogi/agatapiekut/135923,jak-rozmawiaja-boty-czyli-projektowanie-interakcji-pomiedzy-maszynami-i-ludzmi