Kerfuś stał się królem memów. Jednak to reakcja InPostu przebiła wszystko

Natalia Bartnik
20 października 2022, 17:32 • 1 minuta czytania
Megapopularny Kerfuś stał się bohaterem memów, a InPost nie mógł przejść obok tego obojętnie. Zainspirował nawet InPost. Jak? Poznaj Paczkusia.
InPost stworzył mem z Kerfusiem Fot. Marek BAZAK/East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Memy z Kerfusiem – wersja InPostu

W internecie pojawia się coraz więcej treści związanych eRobotem Kerfusiem, który stał się bardzo popularny w social mediach. Zaczęto tworzyć również takie grafiki i wpisy, które nawiązują do Kerfusia w sposób erotyczny. Na te ostatnie zareagował InPost, publikując na swoim Facebooku Paczkusia.

– Pamiętaj, aby skrytkę zamykać delikatnie. W końcu Paczkuś to Twój BFF (′ꈍωꈍ‵) – czytamy w poście.

Grafika bardzo sposobała się internautom, która nie kryła zachwytu w komentarzach pod postem firmy kurierskiej.

– *Kerfuś lubi to!*

– Osoba lub osoby, które to popełniły – jesteście mistrzami. Na czasie i w punkt!  – Potrzebuję pluszowego Paczkusia.

– No raczej! Uwielbiam tego bota, ma fajne teksty i sympatyczną aparycję, wyszedł Wam bardzo.

Czytaj także: Efektywna, czyli jaka? Eksperci o komunikacji i promocji marki w social media

eRobot w Carrefourze

O tym, jak Kerfuś pojawił się w Carrefourze, pisaliśmy w innym artykule w INNPoland. Firma razem ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo stworzyła eRobota, aby wchodził w interakcje z klientami oraz uprzyjemniał im zakupy. Modele pojawiły się najpierw w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie. 

Sylwester Mroczek, manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska, w rozmowie z Media 2 wypowiedział się na temat Kerfusia.

Nowe interaktywne eRoboty "Kerfuś" to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami.Sylwester Mroczekmanager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska

Urządzenia oferują również zakup produktów sygnowanych logiem Pepsi oraz Carrefoura. Obecnie roboty samojezdne mogą być też wykorzystane do nawigacji po sklepie oraz przeprowadzania ankiet i badań konsumenckich dotyczących asortymentu sklepu. Będą również mogły określać jego dostępność. W rozmowie z Media 2 kierownik ds. Klientów Sieciowych w PepsiCo Polska Mariusz Janiec wyjaśnił, jaki był cel stworzenia Kerfusia.

Chcemy, by doświadczenia zakupowe konsumentów naszych produktów były coraz ciekawsze i wywoływały uśmiech na twarzach konsumentów.Mariusz Janieckierownik ds. Klientów Sieciowych w PepsiCo Polska

– Kerfuś to konkretnie model BellaBot firmy Pudu Robotics wyposażony w multimedialne funkcje, takie jak interakcje głosowe Al, czy interakcje za pomocą sygnałów świetlnych – czytamy na portalu vibez.pl.

eRoboty Carrefoura będą pojawiały się w kolejnych sklepach sieci, jeśli spodobają się konsumentom w sklepach wybranych na pilotazowy etap projektu.

Czytaj także: https://innpoland.pl/blogi/agatapiekut/135923,jak-rozmawiaja-boty-czyli-projektowanie-interakcji-pomiedzy-maszynami-i-ludzmi