Komputronik na stronie z amatorskim porno. Kontrowersyjna świąteczna reklama
- W ramach świątecznej akcji reklamowej sklep Komputronik założył sobie konto w popularnej międzynarodowej sieci
- Kontrowersje budzi fakt, że wybrał OnlyFans, które przeważnie jest kojarzone z amatorskimi treściami o charakterze erotycznym
- W kampanii reklamowej biorą udział influencerzy
Komputronik ma konto na OnlyFans
Sezon okołoświąteczny to też czas zakupowego szału. Sklepy próbują przyciągnąć klientów atrakcyjnymi prezentami oraz reklamami. Na dość kontrowersyjną zdecydował się Komputronik, zakładając profil na serwisie OnlyFans. W internecie reklamę można znaleźć pod #OMGXMAS oraz na serwisie YouTube.
O tym, skąd wziął się pomysł na założenie konta na OnlyFans, opowiedziała Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR-u Grupy Komputronik. Jej wypowiedź zamieścił serwis wirtualnemedia.pl.
Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją pokazując przy tym „pazur”. (...) Pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną. Do współpracy zaprosiliśmy czołowych polskich influencerów, którzy razem z nami przeprowadzą unboxing [rozpakowywanie – red.] prezentów. Selektywny dobór narzędzi i kanałów komunikacji pozwoli nam dotrzeć do młodych ludzi, którzy są znudzeni miałkością przekazów marketingowych i szukają czegoś, z czym się identyfikują.
W kampanii Komputronika zobaczymy też innych popularnych influencerów. Wśród nich pojawiają się Piotr Kędzierski, Mama Na Obrotach, LilMasti i Karol Pieszko. Na samym OnlyFans można obejrzeć Klaudię Leclercq, znaną z nagrywania ASMR.
W tym przypadku ASMR to dźwięki, których słuchaniu towarzyszy doznanie przyjemności. Na nagraniu OnlyFans można zobaczyć, jak rozpakowuje trzy świąteczne zestawy przygotowane przez sieć sklepów z elektroniką.
Czytaj także: Warszawski agent nieruchomości nagrał seksistowską reklamę. Niewyobrażalny poziom żenady [OPINIA]
Homofobiczna reklama w programie TV z Biedronki
Kilka miesięcy temu w sprzedawanym przez Biedronkę programie TV można było zobaczyć homofobiczną reklamę. Do zakupu środków na potencję miał zachęcać slogan: "Nie pozwól, by za plecami nazywali cię gejem".
Powyższy tekst był w "Kropce TV" artykułem sponsorowanym i zajmował całą stronę. Oprócz treści homofobicznych pojawiły się w nim również seksistowskie. Magazyn na Facebooku przeprosił za opublikowanie reklamy, a sama Biedronka wydała w tej sprawie oświadczenie i wycofała cały nakład ze sprzedaży.
Sieć Biedronka zdecydowanie odcina się od homofobicznych treści naruszających godność. Jednocześnie podkreślamy, że nie jesteśmy wydawcą Kropki.tv i nie odpowiadamy za treści publikowane przez innych reklamodawców akceptowanych przez wydawcę. W związku z zaistniałą sytuacją podjęliśmy decyzję o wycofaniu z naszych sklepów całego nakładu numeru zawierającego niezgodne z wartościami naszej firmy treści.