Bank Millenium walczy z awarią. Klienci nie mogą zalogować się na konta

Marcin Gościński
31 października 2024, 12:50 • 1 minuta czytania
Tysiące klientów banku Millenium pozostaje bez dostępu do aplikacji i bankowości mobilnej. Bank jeszcze nie wyjaśnił, co jest przyczyną awarii i kiedy problemy zostaną rozwiązane. Klienci wyrażają frustrację w komentarzach.
Klienci Millenium Banku narzekają na awarię systemu Andrzej Zbraniecki/East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Millenium Bank mierzy się z poważną awarią. Klienci skarżą się na brak dostępu do kont. W czwartek rano, w przeciągu kilkudziesięciu minut odnotowano tysiące zgłoszeń.


To nie pierwsza awaria banku w ostatnim. Pod koniec lipca pisaliśmy w INNPoland o licznych zgłoszeniach, które napływały od klientów podmiotu. Awarie miały miejsce także w ostatnich tygodniach. Jednak teraz sprawa wydaje się poważniejsza.

Klienci Banku Millenium nie mają dostępu do konta

Problemy widać na wykresie portalu downdetector.pl. Analizy pokazują, że pomiędzy godziną 9.00 a 9.30 przybyło 2499 alertów użytkowników. Nie wygląda na to, aby problem został rozwiązany. Klienci wciąż informują o utrudnieniach.

Zgłaszający problemy mierzą się najczęściej z awariami bankowości mobilnej (46 proc. alertów), problemem logowania w aplikacji (35 proc. alertów) oraz niedostępnością bankowości online (19 proc. alertów).

Klienci: Znów nie działa. Masakra.

Klienci banku wylewają frustrację w komentarzach i przekazują rrelacje z prób uzyskania informacji. Infolinia banku nie daje rady zarządzać kryzysem.

– Masakra. Znów aplikacja nie działa. Teraz to nawet stacjonarnie nic nie da się załatwić. Aplikacja mobilna Millenium kaput. Nie można podjąć pieniędzy, na infolinii, nic nie wiedzą – piszą w komentarzach użytkownicy downdetector.pl.

Klientom Banku Millenium pozostają oficjalne komunikaty.

Na razie stronie logowania wyświetla się informacja: "W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu".

A w niektórych przypadkach wyświetlana jest wiadomość "Chwilowe utrudnienia w działaniu aplikacji", a przy próbie uruchomienia aplikacji pojawia się informacja "Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe".

Bank Millenium na razie nie poinformował, co jest przyczyną awarii i kiedy zostanie przywrócona możliwość korzystania z pełnego zestawu funkcji przeznaczonych dla klientów.

Czytaj także: https://innpoland.pl/207701,awaria-w-banku-pko-bp-firmy-traca-miliardy-zlotych-na-prowizjach