
Nietypowe lody. PPL Koral celował już zarówno w masowego konsumenta, jak i rynkowe nisze. Produkty, które przyszykował na ten sezon, wydają się być adresowane zdecydowanie do tej drugiej grupy. Takich lodów jeszcze na polskim rynku nie było.
REKLAMA
Tym razem firma chce trafić w gusta nieco zabieganej, pracującej i wykształconej młodzieży z dużych miast. To pod ich kątem sformatowano pakiet nowych produktów: zaliczają się do nich lody Ice Coffee ze składaną łyżeczką pod wieczkiem, lody bez laktozy Freely oraz Grand Gold – z modną ostatnio belgijską czekoladą oraz egzotycznymi dodatkami.
Nowe smaki lodów Koral
Trafienie w gusta wielkomiejskiej młodzieży, której zainteresowania zmieniają się jak w kalejdoskopie, to nierzadko prawdziwa sztuka. – Szczegółowo analizujemy najnowsze trendy i dostosowujemy naszą ofertę do zmieniającej się rzeczywistości – zapewnia jednak Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Trafienie w gusta wielkomiejskiej młodzieży, której zainteresowania zmieniają się jak w kalejdoskopie, to nierzadko prawdziwa sztuka. – Szczegółowo analizujemy najnowsze trendy i dostosowujemy naszą ofertę do zmieniającej się rzeczywistości – zapewnia jednak Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.
Stąd choćby Ice Coffee, wariacja na temat wprowadzonych wcześniej na rynek „lodów koktajlowych” w kubkach. Firma liczy najwyraźniej, że w lecie jej produkt z powodzeniem zastąpi kubki z kawą z modnych sieciowych kawiarni, z którymi paradują warszawscy czy wrocławscy hipsterzy.
Freely to z kolei ukłon w stronę grupy tych konsumentów, których organizmy nie tolerują cukru mlecznego (albo tych, którzy takiego cukru na wszelki wypadek wolą unikać). – To lody śmietankowo-czekoladowe, w kubeczkach o objętości 150 ml. To kolejny produkt w naszej ofercie, po lodach sorbetowych, który mogą spożywać osoby uczulone na laktozę lub testujące dietę bez laktozy, których jest coraz więcej – kwituje Gąsiorowski.
Wygląda na to, że tegoroczna bitwa o gusta miłośników lodów będzie szczególnie zażarta. Freely wpisuje się bowiem w nurt produktów kierowanych do zwolenników zdrowego stylu życia, którzy już dziś wypatrują w lodówkach produktów roślinnych, czasem o bardzo wyrafinowanych smakach (jak np. lody tymiankowe). Z kolei Ice Coffee wydaje się być kolejną próbą przenoszenia na rynek lodów customer experience z innych segmentów, jak np. w przypadku firmy Colian, która chce produkować lody o smaku ciastek ze swojej oferty, np. Jeżyków.
