
Oficjalnie już ogłoszono, że od 1 sierpnia 2025 r. Jaroslav Hercog objął funkcję dyrektora marki Škoda w Polsce. Ma trzydzieści lat doświadczenia w szeregach tego producenta i określił swoje plany na nasz rynek.
Jaroslav Hercog zastępuje na stanowisku dotychczasowego dyrektora, Tomasza Porawskiego. Prowadził markę Škoda przez ponad 10 lat w Polsce. Nowy dyrektor przez ostatnie 5 lat kierował oddziałem na Słowacji, ale pracował już na polskim rynku, w którym widzi ogromny potencjał.
Nowy dyrektor Škoda w Polsce
Nowemu dyrektorowi nie można odmówić doświadczenia – działał na 22 rynkach Europy Zachodniej, także w Turcji i Izraelu. Jaroslav Hercog na Słowacji przez 5 lat kierował oddziałem Škoda Auto Slovensko. W Polsce pracował w latach 2013-2016 jako dyrektor regionalny.
"Polska jest dla marki Škoda kluczowym rynkiem o ogromnym potencjale. To dla mnie wielki zaszczyt objąć kierownictwo marki na rynku, gdzie cieszymy się bardzo silną pozycją i doskonałą reputacją, mamy bogatą historię oraz lojalnych klientów. Moim celem jest wykorzystanie dotychczasowego doświadczenia i wspólnie z zespołem Škody, a także w ścisłej współpracy z dealerami, skupimy się na szerokiej ofensywie modelowej oraz dostarczeniu nowych impulsów, które wyniosą markę na nowy poziom w zakresie wizerunku, innowacji oraz elektromobilności, stawiając w centrum potrzeby naszych klientów" – powiedział Jaroslav Hercog.
Poprzedni dyrektor Tomasz Porawski pozostaje w strukturach Volkswagen Group Polska. Z dniem 1 sierpnia objął stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Samochodów Używanych, E-mobility i Logistyki Samochodów.
Zobacz także
Źródło: materiały prasowe.
