Pollena 2000 wraca na Polski rynek. Nowa strona rusza we wrześniu.
Marka Pollena 2000, znana z chwytliwych reklam, wraca do Polski po latach nieobecności na rynku. Fot. reklama Pollena 2000/zrzut ekranu/YouTube/Getty Images.

W latach 90. hitem były reklamy proszków do prania z hasłem "Ojciec, prać?". Później Pollena 2000 zniknęła z rynku, ale właśnie zapowiedziano jej powrót w nowej, odświeżonej wersji.

REKLAMA

Chwytliwe hasła marketingowe z lat 90. były charakterystyką polskiej reklamy. Dzięki udanej kampanii Pollena 2000 uzyskała kultowy status. Nazwa budzi wśród wielu nostalgię i obecny właściciel marki zamierza to wykorzystać w jej wielkim powrocie.

Kiedy wraca Pollena 2000?

Eudoco KBC Group, obecny właściciel Polleny 2000, zapowiedział konkretną ofensywę produktową. W sprzedaży pojawi się proszek do prania, żel i kapsułki piorące. Wszystko we współczesnych standardach. Produkty pojawią się stopniowo w ofercie sklepów i drogerii w całej Polsce, będą dostępne stacjonarnie i online.

"Pollena 2000 – dawniej rozpoznawalna dzięki reklamie i wybierana za efekty – wraca nie po to, by przypomnieć o sobie, ale by na nowo zdefiniować, czym jest skuteczność. Wraca lepsza niż kiedykolwiek – z nową technologią, nowym składem i nową energią. To nie powrót do przeszłości. To nowy rozdział w historii marki, która nie zapomniała, jak być numerem jeden" – informuje firma Eudoco KBC Group

Nowa oficjalna strona marki Pollena 2000 zostanie uruchomiona na początku września. Z niej dowiemy się o produktach, ich dostępności, a także o promocjach. Sprzedaż zapowiedział już CzystySklep.pl i widzimy tam np. żel do prania 2 l za 22,99 zł.

Jako dziecko lat 90. chyba mogę powiedzieć za wielu swoich rówieśników, że niezależnie od promocji czekamy na równie chwytliwe kampanie marketingowe. A warto przypomnieć, że oprócz hasła powtarzanego ze śmiechem przez dzieciaki "Ojciec, prać?" marka Pollena 2000 podbijała serca naszych rodziców i dziadków np. udziałem aktorów ze Złotopolskich.

Powroty i upadki znanych polskich marek

Mimo swojej popularności, marka Pollena 2000 została wycofana z naszego rynku. To była decyzja koncernu Unilever, który zmienił strategię sprzedażową, stawiając na produkty do pielęgnacji ciała.

Firma nie jest jednak jedyna, której strategia liczy na nostalgię starszych użytkowników. Komunikator Gadu-Gadu cały czas walczy o odbiorców i zapowiada od kilku lat dużą transformację, celem podboju rynku.

Źródło: Eudoco KBC Group, Wirtualne Media.