Nowy gracz wchodzi do rywalizacji na promocje. Dziś rusza z trzema jednocześnie
„Drugi za 1 grosz”, „WieloPaki” oraz „Tańsze zakupy z Aplikacją Auchan” – to trzy promocje, które jednocześnie uruchomi dziś sieć Auchan. Teoretycznie, chodzi o uczczenie w ten sposób 23. rocznicy wejścia sieci na polski rynek – ale nie ma wątpliwości, że francuska sieć, która do tej pory przyglądała się raczej poczynaniom dyskontów niż z nimi rywalizowała, włącza się do gry.
Będzie można również zbierać bonusy za zakupy z wykorzystaniem karty lojalnościowej „Skarbonka”, a także spróbować szczęścia w loterii urodzinowej sieci (w dniach 2-11 maja). W puli nagród znajdą się zarówno bony, jak i sprzęt AGD, elektronika, aż po pojazdy – skutery i samochód.
Sklepy bezobsługowe, sklepy na stacjach
W ostatnich latach sieci dyskontowe, w szczególności Biedronka i Lidl, toczą agresywną batalię o klientów: wymyślane są kolejne promocje, niekiedy bliźniaczo do siebie podobne, ceny zostały obniżone do minimum, skoncentrowano się na piątkach i sobotach, jako dniach poprzedzających wolne od handlu niedziele.
Auchan wydaje się nieco dystansować od tej walki. Tym niemniej firma testuje już sklepy bezobsługowe, rewitalizuje ofertę produktów własnych, wprowadzając nawet nowe logo, mogłaby się pojawić na stacjach benzynowych (taki format, pod nazwą MyAuchan jest testowany w Rumunii).