Złapali ją po 2 godzinach pościgu. Złodziejka zatrzymała się... w McDonald's

Redakcja INNPoland
Johanna Gardell, 38-latka ze stanu Massachusetts w USA, przez dwie godziny uciekała skradzionym autem przed policyjnym pościgiem. Miałaby szansę na ucieczkę, gdyby nie zmorzył jej głód i nie zatrzymała się, aby... kupić nuggetsy w McDrive.
Złodziejka została złapana przez policję ponieważ zatrzymała się w McDrive. Fot. 123rf.com
Aby uciec przed stróżami prawa, Johanna Gardell nie zawahała się przed przejeżdżaniem na czerwonym świetle, jechaniem pod prąd i rozbiciem za pomocą kradzionej ciężarówki kilku samochodów, w tym dwóch wozów policyjnych.

2-godzinny widowiskowy pościg żywcem wyjęty z filmu akcji zmęczył jednak 38-latkę. Jak podaje serwis Insider, po tym, jak kobiecie udało się w końcu zgubić pościg, postanowiła dać sobie chwilę wytchnienia. Podjechała więc do pobliskiego McDonald's, gdzie spróbowała zamówić nuggetsy w McDrive.
Czytaj także: 29 lat temu otwarto pierwszy McDonald's w Polsce. Zobacz, ile kosztował wtedy Big Mac
Na nieszczęście dla niej, Gardell nie przewidziała, że policja namierzy ją używając nadajnika GPS ukrytego w skradzionym samochodzie. Jak poinformowała prokuratura, zatrzymana kobieta usłyszy 15 zarzutów, w tym za napaść i pobicie z użyciem niebezpiecznej broni, opuszczenie miejsca wypadku z uszkodzeniem mienia oraz stawianie oporu podczas aresztowania.

Nowe ceny w McDonald's

Tymczasem polskich klientów McDonald's czekała w kwietniu niemiła niespodzianka: zmieniły się ceny zamówień z niektórych restauracji dokonywanych przez usługę McDelivery. zrosły również ceny popularnych kanapek ze strefy dobrych cen. Hamburger kosztuje obecnie 5 złotych (było 4 zł), Cheeseburger i Jalapeno Burger 5,50 zł (wcześniej 4,50 zł), natomiast Kurczakburger 6 zł (było 5 zł).


Jak poinformował McDonald's, oprócz spółki McDonald’s Polska w naszym kraju działa ponad 70 franczyzobiorców sieci, z których każdy samodzielnie podejmuje decyzje o cenie produktów w restauracjach, kierując się m.in. poziomem kosztów (te w przypadku McDelivery są inne) oraz otoczeniem rynkowym.

"Natomiast opłata za dostawę (jej stosowanie, niestosowanie, wysokość) stosowana przez partnera McDelivery (np. UberEATS, Glovo, Pyszne) pozostaje poza kontrolą operatora restauracji" - podkreśliła Anna Borys, dyrektor ds. relacji korporacyjnych.

Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl