Nie będzie już nowych lokali Burger King. Marka kończy rozwój w Polsce
W Polsce nie powstaną już nowe bary pod marką Burger King. Jej właściciel rozwiązał umowę z AmRestem. Dotychczas działające lokale nie będą zamykane – po prostu nikt nie będzie inwestował w nowe.
"Burger King Europe GMBH poinformował o rozwiązaniu z dniem 1 lutego 2022 roku umów dotyczących rozwoju marki Burger King w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii i Bułgarii" - czytamy w oficjalnym komunikacie AmRestu.
Czytaj także: Takiej kampanii nikt się nie spodziewał. Burger King zachęca do zakupu... frytek z McDonald's
"AmRest będzie kontynuował prowadzenie 93 restauracji Burger King na wymienionych rynkach, z zachowaniem najlepszych standardów obsługi i jakości, zgodnie z podpisanymi umowami franczyzowymi, które pozostaną w mocy" - podkreślają przedstawiciele spółki.Co ciekawe – w Polsce działa niemal połowa lokali Burger King zarządzanych przez AmRest. Mamy ich 45. AmRest ma nadzieję, że rozwiązanie umowy na rozwój Burger Kinga w kilku krajach nie wpłynie znacząco na sytuację finansową spółki. Faktycznie, po kursie akcji w zasadzie nie dało się tego zauważyć.
Czytaj także: "Sprzedawaliśmy smak dzieciństwa". Właścicielka olsztyńskich zapiekanek o końcu legendarnej budki
Więcej ciekawych informacji znajdziesz na stronie głównej INNPoland.pl