Nagranie z "najbrudniejszego lotu Ryanair w historii" podbija internet. Burza w komentarzach
- Na Tik Toku pojawił się filmik z wnętrza jednego samolotów Ryanaira, w którym panował ogromny bałagan
- Część użytkowników obarcza winą za te warunki załogę, która ich zdaniem powinna zadbać o czystość
- Inni zwracają uwagę, że jest to efekt polityki cenowej irlandzkiego przewoźnika
"Najbrudniejszy lot Ryanair w historii". Taki bałagan zastali podróżni
Pasażer, który wybrał linie lotnicze Ryanair, opublikował na Tik Toku krótki filmik, na którym widać, w jakich warunkach odbywał się lot. Na pokładzie panował bałagan.
Przechadzając się między kolejnymi rzędami, można było dostrzec okruchy i puste opakowania. Resztki jedzenia walały się również na siedzeniach pasażerów. Na końcu nagraniach widać, że podróżni musieli siedzieć w takich warunkach podczas lotu.
Pasażer ocenił, że był to "najbrudniejszy lot Ryanair w historii" i w nagraniu zaapelował do innych użytkowników, aby unikali tego przewoźnika. "Wciąż nie mogę uwierzyć, że za to zapłaciłem" - dodał autor filmiku w komentarzu na Tik Toku. Filmik szybko podbił internet — obejrzało go już ponad 2 mln osób.
To załoga odpowiada za bałagan? "W ogóle nie sprzątają"
Zdaniem autora nagrania załoga poinformowała pasażerów, że samolot nie został posprzątany między lotami. Zupełnie inaczej tę sprawę widzi rzecznik Ryanaira, który w oświadczeniu dla "The Sun", przekonywał, że "nasze samoloty są czyszczone podczas każdego turnusu".
To niejedyny rozdźwięk — użytkownicy, który zabrali głos w komentarzach na Tik Toku, nie są zgodni w ocenie tego zdarzenia. Niektórzy obwiniają załogę, że nie posprzątała samolotu.
"Wczoraj leciałam Ryanair i tak samo to wyglądało. W ogóle nie sprzątają" - wskazuje jedna użytkowniczka. "Niestety widziałam gorszy widok" - dodaje kolejna. "Wracałem z Lanzarote z Ryanair i wszędzie były chipsy" - ujawnia inny użytkownik.
"To dlatego te przeloty są tańsze od Fanty" - przekonuje z sarkazmem komentujący. "I to jest kolejny powód, dla którego nigdy nie wybiorę tej linii" - tłumaczy kolejna osoba, sugerując, że ma więcej uwag do Ryanaira.
Internauci bronią Ryanaira. "To wina pasażerów"
Jednak nie brakuje także użytkowników, którzy stanęli w obronie załogi samolotu. "To załoga, a nie sprzątacze" - wskazuje internauta. "Mają tylko 25 minut na ziemi i ledwo nadążają z zakończeniem kontroli bezpieczeństwa, a co dopiero obowiązki związane z czyszczeniem. Nie obwiniaj ich, tylko poprzednich pasażerów" - wtóruje mu kolejny. Do tego apelu przyłączyły się także inne osoby, które uważają, że podróżni, którzy zostawili bałagan, powinni "się wstydzić".
"Ryanair jest tani ze względu na krótki czas realizacji. Tego nie da się szybko wyczyścić" - uważa inny użytkownik. Na ten wpis autor filmiku zareagował stwierdzeniem, że "szybkie szczotkowanie by nie zaszkodziło".
Jedna z użytkowniczek próbowała znaleźć rozwiązanie tego "brudnego" problemu. "Powinni doliczyć opłatę za sprzątanie, jeśli pasażerowie zostawiają siedzenia w takim stanie. Kompletny brak manier" - przekonuje.
Ryanair to irlandzkie tanie linie lotnicze założone w 1984 r. W sierpniu br. padł nowy wewnętrzny rekord — tylko w tym miesiącu Ryanair przewiózł łącznie 17 mln pasażerów.