W paczce na święta pracownicy znaleźli spleśniałe portfele. Biedronka się tłumaczy [NEWS INNPOLAND]
- Biedronka, należąca do Jeronimo Martins SA, co roku przekazuje swoim pracownikom paczki na święta
- W tym roku część paczek zawierała artykuły o bardzo złej jakości
- Biedronka poinformowała, że zdaje sobie sprawę z problemu
W paczce od Biedronki pracownik znalazł spleśniały portfel
Na forach internetowych pojawiły się skargi pracowników sieci sklepów Biedronka. Na święta otrzymali paczki z różnymi artykułami, ale jak się okazało jakość niektórych pozostawiała wiele do życzenia.
Jeden z pracowników poinformował, że w swojej paczce znalazł zawilgocony portfel z pleśnią.
"Jeżeli Twoja paczka od Biedronki zawiera złej jakości asortyment, jak np. zawilgocony, spleśniały portfel, to należy to zgłosić do wymiany. Ktoś na wyższym stanowisku nie dopilnował jakości prezentów na święta... cóż... potknięcia się zdarzają" – napisał na Facebooku pracownik Biedronki.
Pod postem wypowiedzieli się również inni pracownicy sklepu.
"U nas już poszło wszystko do dyrektora..." – czytamy w jednym z komentarzy.
"Pół żartem, pół serio. Dali portfele z pleśnią, żebyśmy nie narzekali, że puste. Mało tego, udowodnią, że w tych portfelach [pieniądze - red.] się rozmnaża" – żartuje inny pracownik.
"Biedronka to jedno wielkie potknięcie, jeżeli chodzi o dbanie o pracowników" – twierdzi komentujący.
"A ja się nie zgodzę, takie coś nie powinno mieć miejsca. I sorry, dla mnie nie ma wytłumaczenia i proszę pamiętać, że taki darmowy [prezent - red.] nie jest, bo potem jest odprowadzany podatek z naszej pensji" – czytamy.
Odpowiedź Biedronki
Zapytaliśmy Biedronkę o komentarz w tej sprawie. Poniżej zamieszczamy treść maila przesłanego do nas przez Biuro Prasowe sieci Biedronka.
W Biedronce każdego roku dokładamy największych starań, aby produkty w paczkach świątecznych były wyjątkowe i budziły uśmiechy na twarzach pracowników i ich dzieci. Chcemy, aby biedronkowe prezenty były powodem do dumy i radości. W tym roku pojawiły się jednak wyizolowane problemy z jednym z produktów składających się na paczkę. Uruchomiliśmy stosowny proces reklamacyjny i wspólnie z zewnętrznym dostawcą analizujemy przyczynę i skalę problemu. Wszystkim pracownikom, których to dotyczy zrekompensujemy zaistniałe niedogodności.
Przedstawiciel Biura Prasowego Biedronki polecił również skontaktować się bezpośrednio z dostawcą Semi Line, który odpowiada za produkty umieszczone w paczkach. Od Semi Line nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi.
Czytaj także: Ceny prezentów może nas nie wykończą. Cztery powody, dzięki którym podarki nie będą drogie
Prezenty dla partnerów biznesowych
O tym, jakie prezenty wręczać partnerom biznesowym, napisaliśmy w innym artykule w INNPoland.
Adam Jarczyński, partner w Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety, wskazał, że należy wówczas odpowiedzieć na kilka pytań: Dlaczego chcę wręczyć prezent? Komu chcę wręczyć prezent? Jaką rolę ma odgrywać mój prezent? Z jakiej okazji chcę, bądź powinienem, wręczyć prezent? Kiedy i w jaki sposób będę go wręczał?