Coca-Cola rzuciła właśnie do polskich sklepów wyjątkowy napój. Takiego smaku jeszcze u nas nie było
Coca-Cola celuje ostatnimi czasy w klientów o konkretnych upodobaniach smakowych. Zazwyczaj wypuszcza jednak swoje specyficzne napoje z dala od polskich granic. Tym sympatyczniejszą niespodziankę stanowi więc najnowsza propozycja koncernu. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia producent wprowadził do polskich sklepów napój o smaku cynamonu.
Nieco wcześniej, bo na początku października, nowa Coca-Cola trafiła do sklepów w Wielkiej Brytanii. Firma informowała wówczas, że napój będzie dostępny w butelkach o pojemności 0,5 i 1,25 l. Cynamonowa edycja ma być dostępna tylko do końca roku.
- Z przyjemnością ogłaszamy wprowadzenie na ograniczony czas cynamonowego smaku Coca-Cola o zerowej zawartości cukru. Mamy nadzieję, że nasi aktualni fani i ci, którzy chcą spróbować nowego smaku, pokochają go. Jest to napój o świątecznym smaku i bez cukru, idealny w oczekiwaniu na święta Bożego Narodzenia – opowiadał Alec Mellor z brytyjskiego oddziału Coca-Coli.
Coca-Cola od dłuższego czasu eksperymentuje z wchodzeniem w nowe nisze. We wspomnianej Wielkiej Brytanii firma wypuściła także napój o smaku brzoskwiniowym.
W konsternację wprawiła również konsumentów w Japonii, gdzie zdecydowała się na sprzedaż bezbarwnej coli, która przypomina podobno Colę Light z lekką nutą cytryny. Już wcześniej mieszkańcy Kraju Kwitnącej Wiśni mogli się natomiast delektować pierwszym w historii alkoholowym napojem Coca-Coli. W sklepach pojawiła się bowiem nowa wersja Chuhai przygotowana przez amerykański koncern. Jest to popularny japoński drink, który składa się z wody gazowanej z cytryną oraz japońskiej wódki Shochu.