Żabka skumała się z Abstra. Firmy wspólnie stworzyły nowy kanał na YouTube

Konrad Siwik
Sieć sklepów Żabka, która znana jest z humorystycznych reklam, połączyła siły z równie humorystyczną firmą Abstra. W wyniku współpracy powstał nowy kanał na Youtube, na którym będzie można zobaczyć filmy z udziałem chłopaków z Abstra i wyzwania z wykorzystaniem asortymentu Żabki.
Żabka i Abstra wystartowały z nowym kanałem. To świetny sposób na reklamę asortymentu. youtube
Kumaty, bo taką nazwę nosi nowy kanał, jest prowadzony przez Dawida Książkiewicza. To on wciela się w głównego bohatera Kumatego, który w niecodzienny sposób reklamuje produkty dostępne w sieci sklepów.

Kumaty
Promocja polega na wykonywaniu różnych zadań, w których główną rolę odgrywa nie tylko bohater, ale także asortyment. Wyzwaniem w pierwszym odcinku było rozdanie kanapek, których łączny koszt wynosił 2 tys. złotych.

Kumatemu pomagali Rafał Masny i Czarek Jóźwik z kanału Abstrachuje. Chłopaki będą pojawiać się w nowych odcinkach i towarzyszyć głównemu bohaterowi w wypełnianych zadaniach. Jak podają wirtulanemedia.pl, gościnnie pojawią się także inni youtuberzy tworzący pod szyldem Abstra.


To nie pierwsza kolaboracja
W INNPoland.pl pisaliśmy już, że Żabka zawiązuje sojusz z Microsoftem. W wyniku współpracy obie firmy stworzyły „Sklep Przyszłości”, którego celem jest zapewnienie wygody zakupów z wykorzystaniem pionierskich rozwiązań technologicznych.

Żabka nie pierwszy raz pokazuje swoją siłę. Sieć "potrafi nie tylko w jutuba", ale też wygrała batalię z Inspekcją Pracy w kontekście omijania zakazu handlu w niedziele.

W ubiegłym roku Żabka rozpoczęła akcję pod kryptonimem „placówka pocztowa”. Od razu podniosło się larum, że to łamanie prawa, że zakaz handlu obowiązuje również te sklepy. Posłowie rzucili się do poprawiania prawa. Tymczasem Żabka wygrała wszystkie procesy, prawo pozostało bez zmian a na dodatek obsłużyła już milion przesyłek pocztowych.