Netflix stawia na aktywność fizyczną. Podjął współpracę ze znaną wszystkim marką

Natalia Bartnik
23 grudnia 2022, 08:17 • 1 minuta czytania
Netflix rozpoczął współpracę z bardzo znaną firmą odzieżową, a efekt tego pojawi się jeszcze przed końcem 2022 r. Zobacz, czym tym razem zaskoczy swoich użytkowników.
Netflix zaczyna współpracę z Nike. Fot. Pexels / freestocks.org
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Nike Training Club na Netfliksie

22 grudnia popularny serwis VOD w poście na swoim blogu ogłosił rozpoczęcie współpracy z firmą Nike. Program Nike Training Club, dostępny jako aplikacja dla smartfonów, pojawi się w nowej formie również na Netfliksie. Dzięki temu użytkownicy będą mieli większą wygodę podczas ćwiczeń fizycznych.

Tuż przed nowym rokiem członkowie Netflixa będą mogli po raz pierwszy przesyłać strumieniowo treści fitness z Nike Training Club. Każdy program Nike Training Club składa się z wielu odcinków — w sumie 30 godzin sesji ćwiczeń wydanych w dwóch partiach. Programy będą dostępne w wielu językach we wszystkich planach Netflix, z treningami dla wszystkich poziomów sprawności i zainteresowań.Netflix

Czytaj także: Netflix testuje opłatę za dzielenie się hasłem. Koniec taniego oglądania?

Pierwsza część z nagraniami fitness Netflix będzie dostępna od 30 grudnia tego roku, a dodatkowe zostaną dodane w 2023 r. Dokładnej daty jeszcze nie podano, tak samo jak informacji, czy całość zostanie przetłumaczona na język polski. Zestaw ćwiczeń będzie można wyszukać przez wpisanie w serwisie Netflix hasła "Nike".

Nike Training Club ma w ofercie program m.in. do jogi, fitnessu czy cardio. Zajęcia w formie wideo będzie można przesyłać strumieniowo do telewizora w czasie ćwiczeń. To nie wszystko, Netflix wypożycza również niektóre programy z aplikacji Nike, a wśród nich są:

Nowy abonament na Netfliksie

Na początku listopada tego roku w INNPoland pisaliśmy o tym, że Netflix wprowadził do swojej oferty nowy abonament. Jak podał portal dla graczy PPE, "Basic with Ads" pojawił się m.in. we Francji, Niemczech, Włoszech czy Japonii, wciąż nie ma go jednak w Polsce.

"Basic with Ads" ma kosztować 6,99 dolara, czyli ok. 30 zł. Dla porównania program podstawowy wyceniono na 9,99 dol. (ok. 44 zł), standardowy na 15,49 dol. (ok. 68 zł), a Premium 19,99 dol. (blisko 88 zł). O szczegółach Netflix poinformował na swojej stronie internetowej.

Co pozostaje bez zmian: szeroki wybór wspaniałych programów telewizyjnych i filmów; spersonalizowane doświadczenie oglądania; dostępne na wielu urządzeniach telewizyjnych i mobilnych; zmiana lub anulowanie planu w dowolnym momencie. Co się różni: Jakość wideo do 720p/HD (teraz zarówno dla naszych planów Basic with Ads, jak i Basic); średnio od 4 do 5 minut reklam na godzinę;  liczba dostępnych filmów i programów telewizyjnych będzie zmniejszona ze względu na ograniczenia licencyjne, nad czym pracujemy; brak możliwości pobierania tytułów.Netflix
Czytaj także: https://innpoland.pl/179410,netflix-przyspiesza-wprowadzenie-reklam