Największy polski bank ma awarię. Ogromne problemy z płatnościami dla klientów

Maria Glinka
17 kwietnia 2023, 09:54 • 1 minuta czytania
PKO BP ma awarię. Klienci zgłaszają problemy z bankowością mobilną. Uskarżają się na logowanie do systemów i płatności przy użyciu Blika.
Awaria w PKO BP. Fot. Pxhere CC0
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Awaria w PKO BP. Klienci skarżą się na problemy z płatnościami

O problemach w PKO BP informują użytkownicy mediów społecznościowych. W komentarzach na profilu banku zgłaszają trudności, jakie napotkali w trakcie korzystania z IKO oraz Inteligo.


"Logowanie do aplikacji IPKO znowu nie działa" - skarży się jeden z komentujących. Niektórzy klienci wskazują, że mają również problemy z płatnościami Blik. Inni informują, że nie wczytuje się strona z tokenem.

Jak podaje Business Insider Polska, pracownicy infolinii potwierdzają, że pojawiły się problemy techniczne.

Ponad 4 tys. zgłoszeń w sprawie awarii

O awarii w PKO BP informuje też serwis downdetector.pl, który zbiera zgłoszenia na temat stanu różnych witryn i usług. Tuż po godz. 8:00 naliczył ponad 4 tys. zawiadomień w sprawie problemów w PKO BP.

68 proc. wszystkich zgłoszeń dotyczy logowania w aplikacji, a 27 proc. – bankowości mobilnej. Jedynie 4 proc. zawiadomień odnosi się do problemów z przelewami.

Z interaktywnej mapy wynika, że najwięcej zgłoszeń wpłynęło od mieszkańców dużych miast np. Warszawy, Łodzi, Wrocławia czy Poznania.

PKO BP to największy bank w Polsce. Szacunki z początku stycznia 2023 r. wskazują, że obsługuje ponad 11,5 mln użytkowników.

Czytaj także: https://innpoland.pl/190661,banki-wycofuja-konta-dla-seniorow-bank-pocztowy-i-pko-bp-ze-zmianami