Darmowe Spotify Premium za żappsy. Taką liczbę musisz uzbierać
Spotify za żappsy. Tyle punktów trzeba uzbierać
Żappsów nie trzeba nikomu przedstawiać – to specjalne punkty, które dostają za zakupy klienci korzystający z aplikacji sklepu Żabka. Po uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów lojalnościowych można je wymienić na nagrody.
Za żappsy możemy zgarnąć np. darmowe napoje czy przekąski, ale też usługi. Teraz do katalogu nagród w Żabce trafił darmowy dostęp do Spotify Premium na trzy miesiące, który normalnie jest płatny.
Klient musi uzbierać 500 żappsów, aby otrzymać darmowy dostęp do platformy z muzyką i podcastami. Jak podaje portal android.com.pl, współpraca ma potrwać do końca 2025 r., więc klienci mają jeszcze dość sporo czasu, aby zgromadzić odpowiednią liczbę punktów lojalnościowych.
Haczyki w ofercie Żabki. Oni nie załapią się na darmowy dostęp do Spotify
Jednak oferta, którą przygotowała Żabka, nie jest skierowana do wszystkich klientów. Poza uzbieraniem konkretnej liczby żappsów trzeba spełnić również dodatkowe warunki.
Dostęp do Spotify Premium na 3 miesiące może otrzymać osoba, która dotychczas nie posiadała konta na platformie streamingowej. Zatem ci, którzy już teraz słuchają muzyki na Spotify, są wykluczeni z oferty. Można z niej skorzystać tylko jeden raz.
W ramach promocji do zgarnięcia jest plan Individual, który kosztuje 23,99 zł miesięcznie. Zatem dzięki uzbieraniu odpowiedniej liczby żappsów możemy zaoszczędzić prawie 72 zł. Po trzech bezpłatnych miesiącach będziemy już płacić normalną stawkę, chyba że postanowimy zrezygnować ze Spotify.
Jak dostać Spotify za żappsy? Jeśli już mamy na koncie 500 punktów lojalnościowych, to musimy przejść do sekcji "Wszystko za żappsy" w aplikacji sklepu. Tam odbieramy kod. Następnie przechodzimy na stronę Spotify, gdzie trzeba go wpisać.
Ile kosztuje Spotify? Pierwsza podwyżka cen w historii
Oferta przygotowana przez Żabkę może skusić zwłaszcza te osoby, które odstraszyły ostatnie informacje od Spotify. Jak już informowaliśmy w INNPoland.pl, popularna platforma zdecydowała się na pierwszą w historii podwyżkę cen za usługi premium.
Serwis argumentuje, że wszystkiemu winne są rosnące koszty operacyjne. Nowe ceny mają obowiązywać od kwietnia 2024 r. i prezentują się następująco:
- pakiet dla studentów – do tej pory: 9,99 zł, nowa cena – 12,99 zł;
- pakiet indywidualny – do tej pory: 19,99 zł, nowa cena – 23,99 zł;
- pakiet dla dwóch osób – do tej pory 24,99 zł, nowa cena – 30,99 zł;
- pakiet Family – do tej pory: 29,99 zł, nowa cena – 37,99 zł.
Użytkownicy muszą zaakceptować nowy cennik do 31 marca 2024 r. Jeśli tego nie zrobią, to ich subskrypcja zostanie anulowana, a konto zostanie automatycznie przeniesione do podstawowej wersji Spotify z reklamami.